Monday, March 31, 2014

Looong Silence

I haven't wrote my blog in a long time and now i think i should start writing it again.
I stopped writing when i got pregnant, for the first 3 months i was sick all the time and after i just didn't feel blogging anymore.

Now I'm proud mom of a 6 months old baby girl.
I always hear and read how peoples lives have changed since they had a child, I never thought that such a small person can change so much.
She is so dear and precious. Words are not enough to describe how lucky I am that I have such a sweet, beautiful and happy girl. First time i saw her i felt that i got a new best friend.
I'm still very emotional and I'm so grateful that everything have been so great and i felt instantly that I'm born to be mother.

I'm looking forward to start blogging again and hopefully you all will be here joining me.

En ole kirjoittanut blogiani pitkään aikaan ja nyt haluaisin aloittaa kirjoittamaan sitä uudelleen. 
Lopetin kirjoittamisen kun tulin raskaaksi, ensimmäiset 3 kuukautta olin pahoinvointinen koko ajan ja sen jälkeen ei vain tuntunut bloggaaminen enää mun jutulta. 

Nyt olen ylpeä 6 kuukautisen tyttövauvan äiti. 
Olen aina kuullut ja lukenut, miten ihmisten elämät ovat muuttuneet, kun he saavat lapsen, en  koskaan ajatellut, että tällainen pieni ihminen voi muuttaa niin paljon. 
Hän on niin rakas ja arvokas. Sanat eivät riitä kuvaamaan, kuinka onnekas olen, että minulla on niin suloinen, kaunis ja iloinen tyttö. Ensimmäisen kerran kun näin hänet tunsin, että sain uuden parhaan kaverin. 
Olen vieläkin hyvin tunteellinen ja olen niin onnekas, että kaikki on sujunut hyvin ja tunsin heti olevani syntynyt olemaan äiti.

Olen innokas taas alottamaan bloggaamisen uudelleen ja toivottavasti kaikki on vielä täällä seuraamassa minua.



XO Omziin

No comments:

Post a Comment